Objectius |
Continguts |
Activitats |
Procediments |
|
|
Consultar mapes a fi d'extreure'n informació | Consulta de mapes | |
Iniciar-se en l'ús dels diagrames de barres per quantificar el cabal del rius | Iniciació en els diagrames de barres | caballlobre |
Elaborar fitxes a fi d'organitzar la documentació | Iniciació a l'elaboració de fitxes | fitxa |
Identificar els rius de catalunya | Els rius de Catalunya | |
Extreure informació d'un text | Lectura de textos referents al tema |
Totes en general, però especialment : muga, fluvia, ter, tordera, besos, llobregat, cardener, anoia, foix, gaia, francoli, ebre, segre, npallar, nribago, garona |
Fets i conceptes |
|
|
Distingir els components d'una conca fluvial | Elements d'una conca fluvial | |
Observar i relacionar el règim de pluges amb el cabal del rius | La pluja com a factor important en el cabal d'un riu | cabal |
Relacionar la indústria i l'aprofitament de les aigües dels rius | L'energia hidroelèctrica | embassament |
Actituds, valors i normes |
||
Mostrar una actitud adequada per conservar un medi ambient net i estètic | Accions personals per evitar la degradació de la natura | |
Pàgina principal |